top of page

דיאטניות חושפות: "זה התפריט הפרטי שלי"


הן יודעות טוב מאוד להגיד לנו מה לאכול ומה לא, מתי הגזמנו ומתי מותר לשחרר ‑ אבל מה עם הההרגלים שלהן עצמן? ארבע דיאטניות פותחות שולחן וחושפות באומץ את התפריט האישי שלהן ‑ כולל החטאים הקטנים

אנרגטית ומרוכזת

עדינה בכר, 50, 163 ס"מ, 56 ק"ג, נשואה ואם לשלושה, עובדת במרכז גלאנט לטיפול בסוכרת, מתגוררת בתל־אביב


"אני אוכלת לפי עקרונות התזונה הקטוגנית".


"בבוקר ‑ מקושקשת משתי ביצים בתוספת שמן זית וגבינת פטה 20 אחוז שומן, סלט קטן וקפה קר בחלב ללא המתקה. פעמיים בשבוע אני מדלגת על ארוחת הבוקר.


"בצהריים ‑ אני לא תמיד מספיקה לאכול. כשאני במרפאה אני מנשנשת קצת אגוזים לצד כוס קפה וכשאני מגיעה הביתה אני אוכלת פשטידת ירקות וגבינות שמנות או דג בחמאה ושמנת, לצד סלט בטחינה או ירקות בתנור בשמן זית.


"נוסף לכך, לפעמים אני מנשנשת קרקר פרמזן או פיצה מוצרלה, או עוגת חמאת שקדים לפי מתכונים שאני מכינה ומביאה למרפאה לטעימות למטופלים שלי.


"בערב ‑ אני אוכלת גבינות שמנות או טונה וסלט בתוספת אבוקדו ושמן זית. התזונה הקטוגנית משחררת אותי מרעב ומחשבות על אוכל וגורמת לי להרגיש אנרגטית ומרוכזת. אני מאמינה שדיאטה דלת פחמימות ועתירת שומן היא הדיאטה הבריאה ביותר".


במה את חורגת, אם בכלל?


"אני כמעט לא חורגת, גם לא בנסיעות לחו"ל ובסופי שבוע, אבל כשזה קורה ‑ זה יהיה אבטיח, דובדבנים או מלון. כשמתחשק לי מתוק אני מסתפקת בשוקולד מריר בעל 85 אחוז מוצקי קקאו, או שאני מכינה גלידה מפירות יער ושמנת".



612 צפיות

פוסטים אחרונים

הצג הכול
bottom of page