top of page

תה ירוק

לכבוד הקורונה תכירו את התה החדש של ויסוצקי בתוספת ויטמין C ו-D.

שני הויטמינים ארוזים בטכנולוגיה של קפסולציה השומרת עליהם מפני החום של המים. (נעשו הרבה בדיקות מעבדה המתקפות את הימצאות הויטמינים בתה לאחר הכנתו).

תודה להדס יריב, קולגה יקרה ויועצת המדע והתזונה של ויסוצקי על המידע ועל ההיכרות עם המוצר החדש.


צילום-דרור עינב לויסוצקי



הנה סיכום המחקרים על קצה הכפית:

  • שתיית תה ירוק והכרה בסגולותיו הרפואיות נפוצות כבר למעלה מ-2000 שנה.

  • לאחר מים, התה הוא המשקה הפופולרי ביותר בעולם.

  • התה הינו משקה שאינו מכיל קלוריות, מכיל מעט קפאין ומכיל ויטמינים, מינרלים, נוגדי חמצון ורכיבים ביו-אקטיבים שונים כמו תאופילין, כלורופיל וקרוטנואידים.

  • הרכיב הנחקר ביותר, לו מיוחסות רוב ההשפעות הבריאותיות של התה הירוק, הוא פוליפנול מסוג קטצ'ין. זהו ה- EGCG שמופיע על גבי האריזות. יש לציין כי כמות הקטצ'ינים בתה ירוק גבוהה פי 6 מזו שבתה שחור.

מחקרים קליניים ואפידמיולוגים מראים את השפעתו של התה הירוק כנוגד חמצון וכבעל פעילות אנטי דלקתית. ישנן עדויות על תרומתו של התה הירוק למניעת מחלות לב וכלי דם, לסיוע בשמירה של משקל ותהליכי הרזייה, לשמירה על בריאות הפה ולמניעת סוגי סרטן מסוימים.

למשל בהקשר למשקל גוף בסקירת ספרות על 22 מחקרי התערבות מבוקרים (2357 משתתפים) נמצא כי לאחר מתן תה ירוק נצפתה ירידה ממוצעת של 1.8 ק"ג. נבדקים עם השמנה נהנו מירידה גדולה יותר לעומת אלו עם עודף משקל.

מעשנים? סובלים מעששת או בעיות חניכיים? עליתם במשקל? יש לכם לחץ דם, סוכר או שומני דם גבוהים? לכו להכין לעצמיכם כוס תה ירוק, היא תעזור לכם לשמור על הבריאות ולהימנע ממחלות

ועל הדרך תהנו מפסק זמן.

פינקתי את עצמי, את הצוות ואת המטופלים בכוס "תה בריא".



215 צפיות

פוסטים אחרונים

הצג הכול
bottom of page